Şikayet ve İtirazlar

Şikayet Politikası;

Lütfen şikayetinizi açık ve net bir şekilde tanımlayınız, şikayetinizi objektif kanıtlar ile destekleyiniz ve şikayet sahibinin isim ve iletişim bilgilerini ekleyiniz.

BM TRADA, şikayet/görüş sahibini, şikayet/görüş değerlendirme süreci ile ilgili haberdar etmek için elinden gelen çabayı gösterecek ve şikayet/görüş değerlendirme süreci sonunda şikayet/görüş sahibini inceleme özeti, alınan kararlar ve sonuç olarak yapılacak faaliyetler ile ilgili resmi olarak bilgilendirecektir.

BM TRADA şikayet süreci hakkında ayrıntılı bilgi için lütfen, Şikayetler ve Paydaş Görüşlerinin Ele Alınma Süreci Hakkında BM TRADA Rehberi’ni inceleyiniz.

BM TRADA tarafından alınan tüm şikayet ve paydaş görüşleri kabul edilir, incelenir ve sonuçlandırılır.

Anlaşmazlıklar ve İtiraz Politikası;

Lütfen itirazınızın açık bir tanımını, itirazın her bir unsurunu veya yönünü desteklemek için objektif kanıtları ve itirazda bulunan kişinin isim ve iletişim bilgilerini sağlayın. BM TRADA tarafından alınan tüm anlaşmazlık ve itiraz başvuruları tamamen araştırılır.

BM TRADA anlaşmazlık ve itiraz süreci hakkında ayrıntılı bilgi için lütfen, Sertifikasyon Anlaşmazlıkları ve İtirazları Hakkında BM TRADA Rehberi’ni inceleyiniz.

Tüm şikayetler/görüşler ve anlaşmazlıklar/itirazlar aşağıdaki adrese yazılı olarak bildirilmelidir;

BM TRADA Central Compliance Department,
Stocking Lane, Hughenden Valley, High Wycombe,
Buckinghamshire, HP14 4ND
E-mail: complaints@bmtrada.com